Cum cumpar ? Cum platesc ? Retur

Livrare prin Curierat rapid FAN Courier.

comanda 0 – 149 lei - cost transport = 10 lei
comanda peste 150 lei - transportul este gratuit

Pentru invitatii de nunta sau botez transportul este gratuit.

Costul suplimentar si cel Gratuit este valabil catre orice localitate pentru care transportatorul nu percepe o taxa suplimentara. 
Preturile sunt valabile pentru coletele max. 1 kg care respecta standardul volumetric (40x40x30)

Costuri suplimentare

Pentru greutate suplimentara, se va adauga 0.9 lei + TVA pe kg suplimentar.
In localitatiile in care Fan Courier nu are punct de lucru se percepe 0.8 lei + TVA pentru fiecare Km parcurs. In cazul coletelor care nu se incadreaza in raportul standard de greutate / volum, se pot adauga costuri suplimentare.

Pentru orice problema, solicitare, intrebare tehnica, modificare a comenzii, va rugam sa va adresati in scris la adresa de e-mail de la departamentul Relatii Clienti: contact@darmin.ro 

Pentru comenzile din Sibiu, daca coletul se ridica de la magazinul situat pe strada Pasajul Scarilor nr. 4 ( vis-à-vis Restaurantul Butoiul de Aur ) va rugam sa specificati, inainte de a trimite comanda, la rubrica comentarii acest lucru.

  • transportul va fi gratuit 
  • veti fi sunati telefonic sa veniti dupa colet imediat ce comanda dvs. este pregatita.

Nu acceptam decat COMENZI ONLINE:

1. Cum puteti sa faceti o comanda online?

  • mai intai trebuie sa va creati un cont accesand: www.darmin.ro/inregistrare/
  • inainte de a incepe cumparaturile trebuie sa va logati (autentificati) accesand: www.darmin.ro/autentificare/
  • abia dupa ce v-ati logat puteti sa incepeti cumparaturile si trimite comanda

2. Probleme de logare sau de functionare corecta a site-ului.

  • daca aveti probleme in a va creea un cont, va rugam sa scrieti un e-mail la adresa: contact@darmin.ro , incluzand neaparat nr. dvs de tel. si veti fi ajutati in cel mai scurt timp posibil

3. Despre factura !

  • factura o vei primi in colet la livrarea marfii
  • in cazul in care pierzi factura sau in alte situatii, te rugam sa ne soliciti pe email (online@complexart.ro) sau telefonic (0256373913) si vei putea primi factura pe e-mail in format PDF, este in versiune originala si, conform noii legislatii in vigoare (codul fiscal art. 155, alin. 28: "semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii"), o puteti descarca si introduce in contabilitate: htttp://factureaza.ro/legislatie-emitere-facturi

4. Modalitati de plata

Pentru a achita produsele comandate de la noi, ai la dispozitie mai multe optiuni:

  • plata numerar sau ramburs;
  • plata online cu card bancar.

Plata numerar sau ramburs

  • in mod normal plata se face la livrare - ramburs si vei primi chitanta de la curier Fan Courier, chitanta primita de la firma de curierat fiind documentul care va inchide factura, factura o vei primi prin e-mail ulterior.
  • daca nu doresti sa platesti ramburs trebuie sa ne anunti, specificand la rubrica comentarii (inainte de a trimite comanda) sau prin e-mail - ca doresti sa platesti prin banca.
  • daca doresti sa platesti prin banca, livrarea comenzii va INTARZIA deoarece mai intai va trebui sa iti trimitem factura pe e-mail, apoi tu va trebui sa faci plata in avans prin transfer bancar, noi va trebui mai intai sa receptionam plata (adica sa vedem banii in cont) si abia apoi vom livra marfa.

Plata online cu card bancar

  • se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina, conform standardelor 3D Secure VISA si MasterCard. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA si MasterCard. 
  • pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, folosim platforma MOBILPAY ( www.mobilpay.ro ). Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati MOBILPAY. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele MOBILPAY. 
  • noi nu solicitam si nu stocam nici o informatie referitoare la cardul tau.
  • in cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.
  • nu percepem comisioane suplimentare pentru tranzactii. Posibilele comisioane pot aparea conform intelegerii tale cu banca emitenta pentru cardul respectiv. 
  • in cazul in care tranzactia a esuat din diferite motive, poti achita comanda numerar sau ramburs, fara a fi nevoie de a face o noua comanda. 
  • pentru orice problema sau informatii suplimentare, te rugam sa ne contactezi.

5. Returnarea produselor

  • conform OUG 34/2014, pentru produsele achizitionate la distanta, consumatorul are dreptul de retragere din contract, in termen de 14 zile calendaristice, fara a preciza motivele, din momentul in care a intrat in posesia produsului. 
  • pentru a respecta termenul limita de retragere din contract este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei mentionate mai sus.
  • returnarea contravalorii produsului, poate fi amanata in cazul in care D-Plus Grup SRL nu a primit produsul returnat si nici o dovada ca acesta a fost expediat (oricare dintre cele doua variante intervine prima) si in maxim 14 zile din momentul notificarii D-Plus Grup SRL cu privire la decizia ta de a te retrage din contract.
  • cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. In cazul in care produsele au defect la livrare, cheltuielile le suportam noi.
  • produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.
  • daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, iti transferam banii in cel mult 14 zile de la notificarea cererii de retragere din contract. Returnarea contravalorii produsului se poate efectuata prin virament bancar, dar trebuie sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii de returnare.
  • daca doresti sa returnezi un produs, te rugam sa ne contactezi.


6. Alte detalii.

  • in magazinul online www.darmin.ro nu sunt chiar toate preturile identice cu cele din magazinul fizice din Sibiu, Pasajul Scarilor nr. 4 ( vis-à-vis Restaurantul Butoiul de Aur )

Termenii si conditiile de folosire a site-ului www.darmin.ro precum si informatiile referitoare la modalitatea de cumparare, modalitatea de plata sau modalitatea de retur pot fi modificate in orice moment fara a fi obligati sa notificam utilizatorii.
Utilizatorul are obligatia de a citi periodic aceste informatii si trebuie sa fie de acord cu ele.